RSS 2.0
 
   

4 skoldagar

 Den 2011-12-16, kl 07:54:30
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Julkalendern blir ju bara bättre och bättre! Nästan så jag började gråta idag, usch!
Men som alla andra julkalendrar så kommer den få ett lyckligt slut!
Nu ska jag göra mig i ordning och sådant för skolan, tror det blir mjukisbyxor idag igen! Orkar inte ta på mig ett par hårda jeans, det finns ändå ingen som bryr sig. Skolan är liten och ja, vi är äldst? För sista året.. Logiskt!
Ska bli så himla skönt med jullov nu, bara 8 dagar kvar och 4 skoldagar. Under dessa dagarna så har vi ju volleybollen och ett uppträde i kafeterian så det är ungefär 2 riktigta dagar? Hur underbart är inte det?
Snart är det ju jul med, jag har precis blivit klar med julklapparna så jag är grymt nöjd nu!
Så nu håller jag på att planera inför helgen som till största del kommer bestå utav träningar och att träffa självaste Ebba! Vi ska nog mysa lite hos Uffe, lite nervös med tanke på att jag aldrig träffat honom? Bara varit hemma hos honom ganska många gånger. Vi ska även byta julklappar och lite sånt eftersom hon åker till Gävle på tisdag. Usch och fy!
Nu ska jag göra mig klar istället för att sitta här och tycka synd om mig själv!
Förresten så kommer det nog videoklipp när jag sjunger snart igen, kanske från uppträdet på måndag!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback