RSS 2.0
 
   

diska

 Den 2011-12-14, kl 21:12:37
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Mina tjejor har nu åkt hem efter en mycket lyckad middag! Det har varit super kul att få hit alla tjejerna och jag måste säga att maten faktiskt blev bra! Tro vad ni vill!
Så nu tänker jag gå och lägga mig i sängen och kolla på One Tree Hill men först måste jag städa! Ganska mycket disk efter tre rätters.
Fick lite panik när jag insåg att det var skola imorgon och den tanken fick nog tjejerna med så de stannade inte speciellt länge, men lika bra det när man nu har varit upp i 16 timmar och orken börjar försvinna!
Sängen ser så lockande ut.. Men är man värdinna så är man! Nu ska diskmaskinen få jobba!

     

Kommentarer
Postat av: kajsa

gillar bilden!

2011-12-15 @ 21:49:08
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback