RSS 2.0
 
   

i en buss

 Den 2011-12-21, kl 07:41:48
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Godmorgon!
Jag har tagit en varm och skön dusch och precis kollat på julkalendern. Den är ju så bra! Tycker det är kul att dom äntligen lyckats göra en som alla åldrar tycker är bra! Dom senaste har ju bara varit för riktigt små barn.
Först är det en kort dag i skolan, sedan ska jag hem och ladda upp filmerna IGEN. Elin avbröt dom igår vilket inte gjorde mig speciellt glad!
Så jag ska göra ett nytt försök.
Men nu måste jag göra mig i ordning, tänkte prova att få på mig ett par jeans idag, får se hur det går. Nu ska pappa iallafall lägga om bandaget!



på bussen.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback