RSS 2.0
 
   

ny header

 Den 2011-12-13, kl 06:08:57
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Duktig som jag är så gick jag upp några minuter över fem, förvånadsvärt pigg men desto kallare och förkylningen är tillbaka. Med andra ord är det när vi haft löpträning jag blivit sjuk, men det tänker jag inte bry mig om nu för denna veckan är det tre träningar till och jag tänker gå på alla.
Det är även det näst sista lucia framträdandet idag, både skönt och sorgligt Men det ska nog gå bra, jag är mest nervös över hur tidiga dom är.. Imorgon börjar det ju klockan sex.. Hjälp!
Men vad gör man inte?
Ikväll kommer Julia hit, eller vi ska på volleyboll först och sen kommer hon hit för att byta julklappar och lite annat mysigt. Laga mat!
Rummet blev iallafall några grader finare igår om man säger så, men hon är ju van vid att jag har noll koll så det ska nog gå bra ändå hoppas jag!
I slutet av veckan så tänkte jag sätta mig ner och börja göra om headern igen, även ändra lite färger och sådant på bloggen.
Det jobbigaste blir nog att kolla igenom alla bilder och kunna bestämma en jag ska använda, vi tog så grymt många bilder nämligen.. Något annat som lär bli svårt är ju att bestämma hur den ska se ut? Vilken känsla den ska ha? Hjälv till och mejla era förslag, det är ju trots allt ni som kommer se den!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback