RSS 2.0
 
   

ryggskott

 Den 2011-12-18, kl 22:37:25
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 

Min helg har varit superbra! Först var det träning i Vara igår eftermiddag sedan åkte jag till Ebba, så vi bytte lite julklappar, åt mat och spelade spel vilket vi tjejer vann! Sedan somnade vi runt ett eller något i den stilen och idag har vi bara degat i soffan, spelat kort och varit nere vid hästarna!
Nu på kvällen har vi tränat igen, tror jag fått ryggskott eller något liknande så jag ska be mamma om en rejäl massage om jag ska kunna spela volleyboll imorgon! Måste upp och kolla på julkalendern med. 3 avsnitt! Har ju missat hela helgen.. Hjälp! Ne nu måste jag sova!



Min fina julklapp från Ebba, fick en till sak men demr inte lämpliga att lägga upp på bloggen! Ni får nöja er med detta fina fotot!

     

Kommentarer
Postat av: ebba hofling

älsklingen då! <3

2011-12-19 @ 08:03:02
URL: http://ebbahofling.blogg.se/
Postat av: ebba hofling

PUSS

2011-12-19 @ 08:11:52
URL: http://ebbahofling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback