RSS 2.0
 
   

tack!!!!

 Den 2011-12-03, kl 19:37:57
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Super ledsen för uppdateringen men jag har gjort så mycket annat, igår orkade jag inte och idag har jag varit framme på julmarknaden och övat på lucian hela dagen! Gick faktiskt ganska bra, kul eftersom det va första uppträdandet och allt! Så jag är supernöjd, jag tänkte lägga ut en bildbomb ikväll eller imorgon kväll. På dagen lär jag inte uppdatera speciellt mycket eftersom jag ska till ullared!
Jag vill även tacka alla som röstat på mig, super gulligt! Det resulterade ju i att jag tillsist blev kvänums lucia! Har nog aldrig varit såhär nervös!
Först övade vi ett bra tag, fixade allt ljud och så. Sedan åt vi pizza, haha luciatåget dansade på bordet om man säger så. Sedan fick vi göra oss i ordning och efter det var det dags för uppträdet. Efter det fick vi åka massa cabbar och sjunga lite på busstorget, fick lite presenter och annat och sedan fick vi gå hem! Så jag är väldigt nöjd med min dag eftersom den fullbordas tillsammans med mina kära kusiner!

     

Kommentarer
Postat av: Sofia - JULKLAPPSKALENDER

Ny lucka i kalendern öppnad :D

Var gärna med och tävla!

/ http://smnmode.blogg.se

2011-12-04 @ 01:26:59
URL: http://www.mylovebasket.com/se/redirect?catalog_id=967091&referer=3584466

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback