RSS 2.0
 
   

talförbud

 Den 2011-12-02, kl 08:06:56
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Mitt liv går under.. Min 11 åriga lillasyster har gett mig talförbud. Då börjar man ju insé att något inte är som det ska! Först förkylning i två veckor och nu när jag vaknade upp så har jag så gott som ingen röst och det bränner i hela munnen?
Jag vet inte vad jag ska tolka det som.. så idag ska jag äta massa halstabletter och dricka varm oboy. Mina huskurer igår har som ni märker inte hjälpt!
Förövrigt så kommer Ebba hit sen, så talförbudet kommer jag definitivt inte lyckas hålla! Men vi ska iallafall kolla på idol och göra klart på kakorna som ska säljas imorgon på julmarknaden. Vi ska kanske träffa Joel och Filip med, beror på om mammi kan köra oss!
Men nu ska jag göra mig klar och leta fram något varm till halsen!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback