RSS 2.0
 
   

Thailand

 Den 2011-12-17, kl 15:43:18
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Min dag har varit otroligt lugn men jag klagar inte! Jag har kollat på film för det mesta, 10 anledningar att hata dig och svinalängorna. Grymma filmer båda två så dom borde ni verkligen kolla på om ni inte redan gjort det! Just nu håller jag på att packa och så väntar jag på att Alma ska hämta mig, det är nämligen träning snart! Sen hem snabbt som sjutton för att byta väska och hämta lite annat som ska med till Ebba.
Julia var här en jättekort stund förut och sa hejdå.. Hon åker ju till Thailand imorgon.. Hoppas hon får det grymt och att inte regnet spolar bort henne!
Ne nu måste jag skynda mig, av någon anledning bloggar jag alltid när jag egentligen inte hinner!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback