RSS 2.0
 
   

sexy bitch

 Den 2011-06-21, kl 16:45:39
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 
Hemma igen & har precis upptäckt att smsinlägg inte funkar nu igen! Blir så trött på det!
MEn dagen har iallafall varit bra förutom den ständiga huvudvärken, får ju inte ta alvedon så hoppas det försvinner av massa vatten! Jag har även hunnit laga lite mat och nu ska jag strax byta om för ska träna! Underbart? JA! & vädret är hyfsat till och med, jaa jag ska inte klaga!
Efter träningen är det iallafall sängen som gäller, klarar verkligen inte att gå upp såhär tidigt!
Men nu måste jag få tag på joel, jonatan och julia! Hmm.. har lite att stå i!



     

Kommentarer
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Fin blogg!



Vill du synas? Var då med & tävla om DAGENS BLOGG hos mig idag. Länk till inlägget: http://flavoured.blogg.se/2011/june/tjugoandra-juni.html



Lycka till sötnos.

2011-06-22 @ 12:07:51
URL: http://flavoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback