RSS 2.0
 
   

DAG 4 - MINA DRÖMMAR, MÅL OCH ÖNSKNINGAR.

 Den 2011-03-20, kl 21:24:00
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Drömmar har jag nog inga riktigt! Självklart småsaker men det hör nog mer till önskningar!
Mina mål är nog faktiskt att komma in på MoP, sen har jag nog inga mer! Tar dagen som den kommer, lärt mig att inte hoppas på för mycket! Då blir man bara besviken!
Och sist men inte minst önskningar!
Jag har grymt många önskningar!
Vill självklart ha ett långt & lyckligt liv, inte va sjuk, att mina vänner mår bra! Att jag BEHÅLLER mina vänner, att fotbollen går bra, att det inte är något fel på mina leder, och mångamånga andra saker! Skulle kunna skriva en hel roman så tycker det får räcka nu!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback