RSS 2.0
 
   

förlåt!

 Den 2011-11-29, kl 19:49:06
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

När denna veckan är slut så lovar jag att jag ska ta tag i bloggandet, det är bara lite för mycket nu! Dagen har tillbringats med Ebba, bakat lite och det blev väll inte allt för bra! Men jaja, jag får reparera det imorgon! Sedan var det som sagt uppträda som jag precis kom hem från! Gick sisådär, men jag kommer tydligen med i tidningen imorgon. SKLT om det är någon som vill kolla. Själv så har jag inte den tidningen men jag har för mig att det går att kolla på internet.
Så nu tänker jag plugga lite, kanske sätta igång lite musik, men isåfall måste jag hitta mitt headset först. Det var nämligen borta när jag kom till skolan imorses. Förövrigt gick brandlarmet när vi hade spanska. Så det var ju bara att trippa ut i leran utan jacka, inte bra för förkylningen! Vi fick stå där i 15 minuter och då upptäckte brandmännen att det var någon som hade tryckt på knappen! Det blev ett dyrt skämt, ca 8000 kr. Haha rätt åt personen som gjorde det!

     

Kommentarer
Postat av: pernilla

ey gumsigumsi, det är dags att lägga ut din önskelista, har inte kommit på själv vad jag vill ha så vill ha tips från dej nunununun, looooove!

saknar dej baouta mycket<3

2011-11-29 @ 20:29:41
URL: http://pilaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback