RSS 2.0
 
   

konditionsträning

 Den 2011-11-09, kl 17:14:50
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 

Eftersom min dator protesterar som vanligt, eller nästan! Tv:n protesterar så det får bli ett sms inlägg såhär innan jag går. Pluggandet har gått sådär men jag orkar inte bry mig! Detta provet får gå som det går! Jag får nog iallafall G så det får duga!
Mer än det orkar jag inte bry mig. Min eftermiddag har sett ut så att först kollat lite på One Tree Hill och efter det lagade jag mat. Tur det för annars hade jag inte hunnit äta innan träningen eftersom den blev framflyttad en timme. Så nu tänkte jag göra mig klar för träning och sedan läsa igenom engelskan lite till. Det provet tänker jag iallafall lyckas med!
Börjar faktiskt bli lite nyfiken på vad för betyg jag kommer få, mest är det väll eftersom att mamma betalar mig om jag får bra betyg! Ganska praktiskt eftersom man blir motiverad av det. Jaja, inget mer att säga om det! Hoppas att pappa kommer hem snart för annars får jag gå till Oltorp. Inte jätte sugen på det om jag ska vara ärlig!

     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; hej! Ledsen för sent svar men tack så mkt :) blir jätteglad av att höra de!

2011-11-09 @ 21:22:09
Postat av: Liisa

Sv; hej! Ledsen för sent svar men tack så mkt :) blir jätteglad av att höra de!

2011-11-09 @ 21:22:44
URL: http://lliiisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback