RSS 2.0
 
   

matte, spanska, svenska, engelska, fysik m.m.

 Den 2011-11-23, kl 11:05:06
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Godmorgon, illamåendet har nu gått över till halsont. Jag vaknade i natt och insåg att jag inte kunde svälja så nu sitter jag inne med halsduk, ett täcke runt mig och dricker varm choklad försöker även äta lite halstabletter men de var de äckligaste jag ätit. Alla säger ju att strepsils är goda? Nee verkligen inte honung/citron iallafall, så jag ska be mamma köpa med jordgubbssmak när hon är i Lidköping i stället. Hon ska även  köpa en luciaklänning till mig så jag slipper åka efter skolan vilket jag måste erkänna är väldigt skönt. För övrigt känns det sådär att missa skolan men mamma har varit och hämtat hem lite fler böcker så jag har att göra.
Men nu tänker jag inte berätta mer om skolan, inte speciellt kul att läsa om man säger så. Jag tänkte berätta om min helg istället! Fast nu insåg jag att det inte finns mycket att säga eftersom ingenting är bestämt helt och hållet. Men den kommer nog bestå utav fotboll, Ebba, Julia och kanske lite andra tjejer. Får se hur det slutar, jag kanske ligger hemma med halsfluss, lunginflammation och magsjuka istället? Nee usch vad jag pratar. Måste ju tänka positivt!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback