RSS 2.0
 
   

IDOL 2011

 Den 2011-10-12, kl 15:25:44
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Tydligen så att vissa i klassen nu har fått sina spexfoton? Men inte jag? Börjar tro att jag gjorde något fel när jag beställde alla foton men man måste väll kunna efterbeställa! Golvet är iallafall klart och halva väggen så nu är det inte mycket kvar! Kaminen ska in och lite andra möbler hoppas jag! Har inte så bra koll men än så länge ser det bra ut!
Måste även laga lite mat och packa väskan för jag ska iväg på träning, huvudvärken har så gott som släppt så det ska bli skönt att träna lite!


     

Kommentarer
Postat av: gniztra

Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)

Puss

2011-10-12 @ 15:39:02
URL: http://www.gniztra.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback