RSS 2.0
 
   

klassen utan någon normal

 Den 2011-10-12, kl 07:53:27
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu är jag vaken, fick en liten chock när jag vaknade av hammarslag? Men när jag öppnade ögonen så gjorde det ingenting! SNYGG SNICKARE! Och de blir ju inte sämre av att han renoverar våran hall! toppen morgon!
Tyvärr så har jag ont i huvudet men det släpper nog snart hoppas jag för jag måste iväg till skolan och göra de förbaskade provet!
Så får vi se hur jag mår efter skolan för tänkte nämligen åka till grästorp och träna på konstgräset. Vore ju inte helt fel innan Ulricehamn! Någon som vet om det är konstgräs där med?
Jaja , nu ska jag göra mig i ordning!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback