RSS 2.0
 
   

when I held ya covers

 Den 2011-10-30, kl 09:46:30
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 3  
 

Godmorgon!
Jag ÄLSKAR vintertiden, fick ju sova en timme exta! Så nu är jag utvilad och mår mycket bättre! Helt toppen är det ju inte men bättre än de andra dagarna! Så jag ska jobba idag sedan när jag kommer hem får jag väll gå och lägga mig eller något ifall det skulle vara så! Resten av familjen är iallafall i Borås för Elin ska spela handbollsmatch, de ska även hämta min kudde och sovsäck som jag glömde förra helgen! Bra jobbat! Så jag har sovit på en vanlig kudde och 1000 små, förstår inte hur jag kunde klara mig med bara en innan jag köpte en andra!
Men man saknar antagligen inte något man aldrig haft! Right?
Men nu tänkte jag gå och sätta mig i fotbad och kolla om det är något bra på tv:n!

     

Kommentarer
Postat av: Linn Östlund

Åh vad gullig du är som delat mitt videoklipp!

2011-10-30 @ 10:21:28
Postat av: anna fahlgren

Inga problem!

2011-10-30 @ 22:32:38
URL: http://fahlgrenanna.blogg.se/
Postat av: Agrin

Grym låt älskar den här låten<3

2012-01-06 @ 03:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback