RSS 2.0
 
   

frid och fröjd

 Den 2011-09-07, kl 07:00:43
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Gårdagen va verkligen jätterolig! Massa människor, bra musik och alltihop! Dessvärre blev det ganska sent, var hemma runt 24.00 så nu är jag ortoligt trött, skulle vilja sova hela dagen. Men det går ju inte! För idag är det först skola, skolfoto och lite sådant. Sen träna, kanske träffa Miranda men det blir nog inte så tyvärr! & ikväll tänkte jag kolla på idol om det går idag? Så hade jag tänkt sova efter det för imorgon är klassfotot, individuellt foto och spexfoto. Allt detta ska hinnas på en timme, så vi får se hur det går!
Men nu tänkte jag plugga lite på engelskaglosorna. Screw life.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback