RSS 2.0
 
   

I'm not moving

 Den 2011-09-29, kl 08:01:42
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Nu är jag uppe ur sängen efter många om och men! Fy vad jobbigt det var! Men nu är jag redo för skolan, bara lite småsaker som ska fixas först! Kläder t.ex.
Så sen bär det av till skolan, ser ut att vara svinkallt ute så jag ska nog ta på mig kängor! Phu, min inspiration är så gott som slut nu!
Men kan berätta om något som hände igår. När vi åkte hem ifrån Skövde så hamnade vi i bilkö och insåg att det stod 7 polisbilar längre fram på vägen. Så vi vände eftersom vi hade bråttom hem, men det hjälpte ju inte för när vi åkt en stund så var det ju poliskontroller där med!
Dem letade igenom bilar och allt möjligt, som tur var stoppade de inte oss men det tog ett bra tag att komma förbi!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback