RSS 2.0
 
   

teknikens värld

 Den 2011-09-23, kl 11:35:45
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Dagens planer var att plugga, men så blir det nog inte nu?
Jag ska försöka få med Joel till lidköping om han bara svarar i telefonen! Ska nämligen köpa ett trådlöst tangentbord och usb-minne, teknisk som jag är! Nae, men iallafall!
Sen får jag väll se vad som händer, träffa ebba lite och sen ska jag väll inviga tangentbordet tror jag! Ligga i sängen och kunna använda datorn vore ju rätt nice alltså!
För er som inte vet så har jag en bärbar dator men skäärmen har gått sönder så jag måste ha den ikopplad i tv:n hela tiden och därför sitter jag ca 40 cm ifran den vilket gör att jag får ont i axlarna!
Menmen, nu ska jag väll göra mig i ordning då!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback