RSS 2.0
 
   

CONVERSE ALL STAR by Chuck Taylor

 Den 2012-08-07, kl 09:06:38
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Tillbaka i mina gamla vanor igen vad gäller bloggandet, men jag ser det som både positivt och negativt. Jag sitter inget vid datorn vilket är bra, men jag bloggar ju inte vilket är dåligt. Men jag ska försöka bättra mig när skolan kommer igång och då är jag så gott som hundra på att det kommer bli bättre!
Under tiden som jag inte har skrivit något har jag nog inte gjort så värst mycket, tränat & jobbat för det mesta skulle jag tänka mig. Jag har även umgåts med mina finfina vänner och varit på kick-off för fotbollen i lördags. 
Riktigt roligt! Började med träning för oss, match för herrarna. Efter det åkte vi upp till oltorp för femkamp och på kvällen var det grill och fest.

 
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback