RSS 2.0
 
   

planer

 Den 2012-08-09, kl 08:49:34
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Jag är duktig som städar såhär på morgonen! Tvättar och grejar inför Kungshamn som tyvärr har blivit lite ändrat nu igår. Vi kan varken åka imorgon som vi skulle göra eller komma hem på lördag utan det blir en kortvecka söndag till onsdag. Tråkigt men så är det!
Det enda som gör att jag orkar med dehär två jobbdagarna som är kvar är att veta att jag kommer få vara ledig en hel vecka innan skolan börjar igen. Bara några dagar kvar nu.. Lite läskigt!

Åter till nuet. Städar som sagt och ska fortsätta med det tills jag ska till jobbet, sen åker jag direkt och klipper mig och till sist är det träning som gäller!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback