RSS 2.0
 
   

bloggpausen är över

 Den 2012-02-14, kl 12:21:36
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 4  
 
Jag är nu tillbaka i bloggvärlden och lyckan när man ser på besöksstatistiken är obeskrivlig! Jag trodde inte att någon skulle kolla på bloggen medans jag var borta men ack vad fel jag hade! Det är sånt som får en att vilja blogga igen!
Nu när det är alla hjärtans dag så tänkte jag önska alla gulliga par en bra dag och vi andra får helt enkelt suckta efter någon till nästa år! Skämt och sido, så illa är det inte! Men jag hoppas att alla får en superbra dag och att det blir ännu mysigare än vanligt!

Min helg var otroligt bra, på fredagen träffade jag tjejerna och sedan åkte vi in till Vara för att äta på Bistro, grymt bra mat! Efter det gick vi till Ester som fyllt 17, hade superkul allihop och jag tror vi kom hem vid 3.30 eller något liknande. På lördagen låg jag i sängen hela dagen, kollade på film och myste. Senare på kvällen åkte jag och Julia hem till Johanna där vi tog det väldigt lugnt, pratade och kollade på Melodifestivalen. Vi sov även där och på söndagen jobbade jag!
Igår var jag och Julia i Lidköping, först var jag hos hudläkaren, så nu ska jag få tabletter och hoppas på att det försvinner. Sen gick vi i affärer och åt, riktigt bra dag det med!

     

Kommentarer
Postat av: mimmi

Ja! Bra att du börjar igen!

2012-02-14 @ 12:31:25
Postat av: corny

Sv: tack så mycket :-) ja visst, kan fixa det senare ikväll :)

2012-02-14 @ 16:06:04
URL: http://cornyz.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv; Tack så mycket! Detsamma :)

Nja, jag gör inte sånt så mycket. Har inte bloglovin för den delen heller. Men fortsätt titta in ändå så kikar jag in hos dig! :) Kram

2012-02-14 @ 19:59:16
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/
Postat av: Victoria

grym blogg!! (: älskar before I die bilder :D

2012-02-20 @ 19:38:02
URL: http://vickevictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback