RSS 2.0
 
   

fotografi

 Den 2012-02-25, kl 14:23:55
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 

Som jag skrev tidigare så blev det en toppenkväll! Så tack till Ellie som fixade detta!
Nu på förmiddagen har jag även börjat tänka lite, det är nämligen så att om två veckor kommer jag vara på ett antagningsprov till Music and Production. Men jag har INGEN aning om vad jag ska spela/sjunga, har ni några idéer? Tipsa gärna!

Nu tänkte jag fortsätta kolla på film och även ladda ner några nya, det är ju toppen att tankafetast är tillbaka igen. Dock tror jag ine att de ens tänkte lägga ner den från början, de ville nog bara få mer publicitet!

camera: Canon Eos 1100D - SIGMA 18-125mm

     

Kommentarer
Postat av: hanna w

du är så snygg!!!!!!!

LÄS MIN BLOGG!

2012-02-25 @ 14:27:27
URL: http://bigbrother.blogg.se/
Postat av: Anonym

En riktig vårbild!

2012-02-25 @ 15:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback