RSS 2.0
 
   

regn och rusk

 Den 2012-02-27, kl 15:37:32
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Hur tråkigt är inte detta? Jo extremt tråkigt, jag som hade vårkänslor nu i helgen!
Min skoldag har varit otroligt lugn, vi har inte gjort speciellt mycket förutom att boka skidor och annat till klassresan som är om lite mer än två veckor! Ska faktiskt bli riktigt kul! Vi ska till Branäs, hoppas bara att det finns någon snö då!
Förövrigt så håller jag på att byta om från idrottskläder just nu, ska ta bussen in till Vara om en stund som jag berättade tidigare. Tror det kommer bli riktigt mysigt och kameran kommer vara med så ni får nog se bilder imorgon eller ikväll!
 

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback