RSS 2.0
 
   

DAG 1

 Den 2012-01-19, kl 15:19:28
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Presentation utav mig- Mitt namn är Anna Fahlgren som ni nog vet, jag är en glad och sprallig tjej som är född 1996 i ett litet samhälle som kallas Kvänum precis under Vänern. Jag går i skolan precis som alla andra och håller nu på att fundera över gymnasiet, just nu lutar det mot Teknik - design och produktutveckling. På fritiden så spelar jag mycket fotboll, dock har jag varit skadad de senaste veckorna så jag har inte kunnat vara med. Jag spelar även gitarr och lite piano, sjunger och umgås med kompisar en hel del.
Jag bor hemma med min familj, mamma, pappa och lillasyster Elin 12 år. Jag har bloggat i snart två år på blogg.se och jag är mycket nöjd med plattformen. Jag designar även bloggar, gratis förstås så om det är någon som vill ha hjälp så är det bara att höra av sig. Min Mejl hittar ni under "Kontakt" i meny högst upp på sidan.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback