RSS 2.0
 
   

det kommer, det kommer

 Den 2012-01-04, kl 21:44:21
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Det slutade med att jag kollade på The voice Sverige, jag måste säga att det inte nådde upp till mina förhoppningar! Ganska så dåligt om jag ska vara ärlig.
Det enda roliga var ju att det var en tjej jag kände igen fast denna gången hette hon inte Varg utan Nilsson, så jag har lekt detektiv och det visade sig att hon var med i Idol 2010!
Jag har nu suttit länge och väl med att försöka komma på en överraskning till er och jag kan icke stolt medge att jag inte kommit på någon! Men kvällen är inte slut än så jag ska försöka komma på någonting!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback