RSS 2.0
 
   

försov mig

 Den 2012-01-17, kl 08:00:34
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 


Camera: Canon 1000D
Photo by: Miranda Bergman
Model: Me

Godmorgon! Nu är det bråttom! Jag försov mig, precis som resten utav dagarna vi gått i skolan. Men jag är snart klar jag ska bara klä på mig och äta frukost. Håret har jag redan gjort! Jag tänkte passa på att berätta om i eftermiddag, jag ska klippa mig! Kanske klippa sidecut? Ne det gör jag nog inte, men en rejäl toppning är det som gäller! Så slitet som mitt hår är nu vet jag inte om de någonsin varit!
Kanske lägger i slingor med, det beror på hur lång tid vi hinner vara i Vara!

     

Kommentarer
Postat av: ebba hofling

diggar verkligen ändringarna du har gjort, dock inte helt tokig i texten, vill ändra min med, säg till när du har tid! PUSS <3

2012-01-17 @ 10:08:13
URL: http://ebbahofling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback