RSS 2.0
 
   

FUJI - H&M

 Den 2012-01-26, kl 19:20:27
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 
Jag kom precis på att jag glömt visa vad jag fick utav Joel i julklapp/födelsedagspresent! Snäll kompis man har! Julia var som sagt här, vi pratade lite om veckan som gått och kollade på några hysteriskt roliga klipp på youtube, dock kan jag inte visa dem här. Så elak är jag inte!  


photo by: me
model: my gift

Kvällens planer ser ut som så att jag ska ringa Ebba och plugga lite mer. Jag ska även beställa foton från FUJI och så ska jag kolla igenom H&M katalogen igen. Det finns ju alltid något som vore roligt att få hem i brevlådan!
     

Kommentarer
Postat av: moa svensson

Du skulle vara så snygg i deras röda tröja!

2012-01-26 @ 21:06:08
Postat av: Ebba

Saknar dig korven <3

2012-01-26 @ 21:10:09
URL: http://ebbahofling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback