RSS 2.0
 
   

hämta paket

 Den 2012-01-03, kl 11:40:02
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Godmorgon!
Uppe med tuppen? Det är däremot inte jag! Jag är alldeless nyvaken och jag vaknade så himla bra om man säger så, det första jag märker när jag slog upp ögonen var ett sms från Julia och hon är hemma nu! Vilken tjej! Så ikväll tänker jag ringa henne och prata ikapp dessa två/tre veckorna!
Innan det ska jag gå och hämta ett paket på posten, gå på sjukgymnastik och så ska jag nog fota lite! Det var ett bra tag sedan jag gjorde det!
Mer än så vet jag inte vad jag ska hitta på men det känns som ett ganska så späckat schema! Ne nu får jag väll gå upp ur sängen men om jag ska vara ärlig så känns det ganska jobbigt! Jag har ingen ork och jag fryser! Mjukisbyxorna åker på!

     

Kommentarer
Postat av: Agrin

Kommer läsa din blogg varja dag gillar din blogg:)

2012-01-06 @ 00:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback