RSS 2.0
 
   

inhopp

 Den 2012-01-22, kl 09:57:23
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Uppdateringen de senaste dagarna har varit sådär, jag har inte haft någon dator och då har bloggen blivit lidande. Det är inte speciellt kul att göra sms-inlägg hela tiden. Men nu har jag dator igen och tänkte därför göra många inlägg idag. Docl blir de flesta tidsinställda för jag ska jobba. Det var inte tänkt så från början men jag fick en förfrågan i fredags ifall jag kunde hjälpa till så det ska jag göra! Jag ska även försöka komma därifrån lite tidigare så jag hinner iväg på träningen, det vore så himla skönt att få träna lite idag!
Gårdagen var superbra, Niklas var här så vi (jag) lagade mat, kollade på film och spelade något robotspel. Jättemysig kväll!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback