RSS 2.0
 
   

Semifinal

 Den 2012-01-07, kl 18:21:51
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Jag är nu hemkommen från Vara efter en mycket lyckad cup! Superbra spelat allihop så nu är det semi på måndag kväll som gäller! Jag klagar INTE! Kvartsfinalen avgjordes på straffar, har nog aldrig varit så nervös! Jag rörde även en boll för första gången på 24 dagar, inte så toppen! Men det kändes bra och om jag inte hade jobbat imorgon så hade jag definitivt varit på träningen, kansske hinner en stund ändå! Dock så är det yoga och på yoga behöver man ju vara vig och det är jag verkligen inte! Så vi får se hur det går!

     

Kommentarer
Postat av: Agrin

Snygggggggggg

2012-01-08 @ 01:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback