RSS 2.0
 
   

TACK!

 Den 2012-01-07, kl 09:20:26
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Nu är jag nyduschad och fräsh! Knät känns förvånandsvärt bra så jag skippar kryckorna till fotbollen! Drömde om det i natt, ganska konstig dröm faktiskt.. Jag var spion på fotbollen och någon ville döda mig. Tror jag har sett på för många actionfilmer det senasteMen jag vaknade och med andra ord var det bara en dröm, nu ska jag iallafall göra mig klar för om en stund åker jag och mamma till Vara! De blir ju en superdag!
Jag vill även tacka för alla fina mejl jag fått utav er! Verkligen jättegulliga!

Jag tänkte bjuda på en bild för att bevisa att jag inte alls är "perfekt" på alla bilder, jag fick nämligen en fråga om varför jag bara visar bilder som jag är snygg på. Here's the answer!

     

Kommentarer
Postat av: Agrin

Fin bild:)

2012-01-07 @ 09:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback