RSS 2.0
 
   

bara text

 Den 2012-09-09, kl 21:56:54
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
En söndag där det mesta har gått fel.
Jag cyklade till jobbet, jobbade, cyklade hem, fick punka när jag kommit 20 meter, sedan började det ösregna och blåsa storm som givetvis blev motvind. Kul att cykla i de förhållandena 4 km!
Sen hem och vid detta laget hade jag fått ont i halsen igen, att man aldrig ska få vara frisk? 
Men sen kom Joel och räddade upp min dag lite, han va så gullig så han hade med sig ett par solglasögon till mig eftersom att han trampade på mina i Kungshamn. Tack!
Sen blev det pizza och en film som visade sig vara dubbad. Vem dubbar en film till svenska?
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback