RSS 2.0
 
   

gó fika

 Den 2012-09-16, kl 13:04:32
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 
Fick lite besök på förmiddagen dag. Mina kusiner och mitt kusinbarn Alicia kom och åt lite tårta!
Tyvärr så hade min kamera inget batteri men jag tänkte bjuda på en otroligt söt bild på trollet. Tårta i heeeela ansiktet!

Min söndag kommer bestå utav plugg i några timmar nu och efter det ska jag träffa några kompisar för att sedan gå och bowla! Jag ska försöka hinna ladda kameran också så att ni kan få se lite bilder. 
     

Kommentarer
Postat av: tilda

så söt!

2012-09-16 @ 14:03:53
Postat av: Diva's

fin bild !:)

2012-09-16 @ 17:31:35
URL: http://www.nattstad.se/Divaliciouz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback