RSS 2.0
 
   

Bra och dåligt

 Den 2013-05-28, kl 22:16:00
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Ännu en period med dålig uppdatering men jag hoppas att jag ska bli bättre på att skriva när vi slutar skolan om två veckor. Ska givetvis försöka uppdatera under tiden också!
 
Som nog alla har märkt så är tyvärr Peace & Love inställt, många glada miner när folk läste om det. Men jag var definitivt inte en av dem som skrattade eftersom jag skulle jobbat som funktioner under festivalen. Väldigt tråkigt får jag erkänna!
 
Ska nu sätta mig och skriva klart en novell analys innan jag går och lägger mig, åker iväg till Göteborg tidigt imorgon för att fira att Linn tar studenten, ska bli så roligt!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback