RSS 2.0
 
   

HH

 Den 2013-05-06, kl 08:37:11
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 
Dom få gångerna jag inte har något att göra på kvällen, finns det inget annat jag hellre gör än att sitta och pilla med photoshop, och det är precis vad jag gjorde igår kväll. Jag rensade igenom datorn på bilder och hittade då lite bilder från olika konserter jag varit på. 
Så jag tänkte att jag kunde redigera lite bilder från Håkan Hellström konserten som förövrigt var magisk!
Jag hoppas kunna ta fler sådana här bilder på sommar, både på P&L och Rihanna.
 
Photos by me
 
     

Kommentarer
Postat av: my

Sista bilden var jättefin!

2013-05-06 @ 09:24:31
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: informerare

Bara så att du vet får man inte ha med kamera med utbytbart objektiv på PL, för att man inte ska utnyttja bilder till PR eller liknande, mer info finns på deras hemsida!


Svar: FOTOREGLERDe flesta stillbildskameror är tillåtna på Peace & Love. Dock får du inte ha med dig teleobjektiv eller annan ”proffsutrustning”.

Tillåtet:

Fotografering för privat bruk.
Utbytbart eller fast objektiv med zoom upp till 55 mm.
Standardutrustning (t.ex. inbyggd blixt).
Anna Fahlgren

2013-05-08 @ 09:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback