RSS 2.0
 
   

Nedräkning

 Den 2013-05-17, kl 16:12:30
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Nu är det äntligen fredag igen, fast jag får erkänna att det känns som onsdag. Veckan har gått så ruskigt snabbt att jag inte hunnit insé att det redan är helg.
Det är inte alls långt kvar till sommarlov nu och det börjar märkas i skolan, efter nästa vecka så börjar det tunnas ut med uppgifter och prov. S K Ö N T
 
Jag har precis klippt mig hos duktiga Linn, så nu sitter jag på stadsbiblioteket och försöker göra klart några uppgifter så jag ska slippa sitta hela helgen nu när det är så fint väder ute. 
Jag ska i alla fall sitta här tills Emma plockar upp mig och vi åker vidare mot match, för er som känner mig väl vet att det har gått väldigt bra än så länge denna säsongen. 
Vi fick en gratisplats i Div 2 Norra och har verkligen gjort det bästa utav den. Vi har 7 poäng på 4 matcher, alltså två vinster, en oavgjord och en förlust mot det vinsttippade laget Skövde KIK. Så vi är riktigt nöjda och tänker göra allt för att ta hem tre poäng även idag.
 
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback