RSS 2.0
 
   

Favvo platsen

 Den 2013-09-17, kl 16:10:13
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Att tillbringa största delen av dagen i sängen måste jag erkänna har
sina fördelar. Eller ja, nackdelar också för den delen! Vid dethär laget är
jag otroligt rastlös och uttråkad, har kollat på två filmer och redigerat
bilder, privat och för skolarbete. Jag har även fotat lite, men icke sa
nicke, fortfarande uttråkad. Är helt enkelt för trött för att bli engagerad
i något jag gör. 
Det enda som jag faktiskt blivit lite pepp på just nu, är att planera inlägg.
Jaa ni läste rätt, va fasen, jag tycker ju det är jättekul att blogga när jag 
gör det flitigt. 
Man ser statistiken stiga DIREKT när man börjar uppdatera bättre.
Dock så måste jag säga att jag har förbannat bra bloggläsare
som fortsätter läsa bloggen trots att jag inte bloggat på över en månad.
Blir lika glad varje gång jag går in på blogg.se, för det gör jag
fortfarande dagligen trots att jag inte uppdaterar.
Trots detta så ska jag fortsätta redigera litebilder, vissa kommer troligtvis
visas på bloggen inom ett par dagar.
 
 
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback