RSS 2.0
 
   

Hektiskt

 Den 2013-09-27, kl 10:01:15
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 
Idag är en sådan dag som man både älskar och hatar. Den är fullproppad med aktiviteter och saker att göra, vilket jag älskar, men att behöva stressa är inte min grej!
Trots detta så vet jag att dagen kommer bli grym, vaknade tidigare än jag behövde eftersom Filips buss går tidigare än min, men de gjorde bara att jag kunde ta det lugnt på morgonen. Sedan efter skolan ska jag skynda mig hem, byta väska och sedan springa iväg till nästa buss som tar mig till Vara. I Vara ska jag möta upp Maria på gymmet för att köra ett Indoorpass. Efter det skall vi hem till någon för att ha myskväll med tjejerna. 
     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem e Filip?

2013-09-28 @ 00:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback