RSS 2.0
 
   

Byta nummer kanske?

 Den 2011-04-16, kl 10:08:11
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 

Ny dag & jag är så spänd så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Men det löser sig nog tillslut! Hoppas vi iallafall, nu har jag precis kommit ut från duschen och ätit frukost! Är hemma själv, pappa har redan åkt till kusten och elin & mamma är på fotboll, sen efter det kör mamma mig till jung, har DM mot Skepplanda om jag inte minns fel, men ska inte spela så åker dit för att kolla & ta ett lagfoto. Så det blir bra ändå! & efter det ska jag träffa Simon & så får vi se vad som händer mer idag!



de gamla, sen får vi se hur det nya blir!

     

Kommentarer
Postat av: ida - foto & vardag

sv: nej tack! fin blogg :D

2011-04-16 @ 10:27:12
URL: http://tyypiiida.blogg.se/
Postat av: Anna Fahlgren till ida - foto & vardag

Det va inte riktigt någon fråga!

Men tack! :)

2011-04-16 @ 10:33:12
URL: http://fahlgrenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback