RSS 2.0
 
   

DAG 22 - MIN REAKTION NÄR JAG SER MIG I SPEGELN

 Den 2011-04-17, kl 12:03:07
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 3  
 

hej&hå! De är ju inte det lättaste!
Men jag är ganska nöjd ändå! Det är klart det finns saker man vill ändra på, som vanligt! Men vad ska man göra? Man kan ju inte vara någon annan än sig själv & tyvärr förstår många personer inte det, ingen är perfekt hur mycket man än försöker! & speciellt när det gäller utseendet. Tyvärr använder många det som ett sätt att såra, iallafall när det gäller tjejer! Du är för tjock, för smal, för ful, för sminkad m.m. De allra värsta är nog när någon kommenterar vikten eller att man är tjock, för ALLA tar det personligt! Men jag är nöjd med mig själv, som sagt man vill alltid ändra på saker men jag ser ut som jag gör!


Folk ska ju inte få se ut såhär! Tänk att titta sig i spegeln & tro att man är lite stor men i själva verket är man pinnsmal! Det är inte okej, speciellt inte i tonåren när man tar åt sig allt alla säger och gör! Hoppas att jag inte är den ända som tycker såhär, och fler personer borde nog tänka på det! Som sagt, man ska inte ändra på sitt utseende! Man är exakt samma person om man väger 120 kg som när man väger 35 kg, det finns ingen mening med att vilja ändra på sig själv, man ska bli accepterad som man är!
Varför ska man vara som alla andra vill? Vara normal? Se ut som alla andra? Ha samma kläder som resten av skolan?

blev ett litet föredrag där men tycker det är någonting som är viktigt!

     

Kommentarer
Postat av: ester

Du har så rätt så rätt!

bra & sant skrivet. Dessa tjejer var ju äckligt smala!

Go girl!

<3

2011-04-17 @ 15:26:08
Postat av: anna fahlgren svar till ester

Nej det ska inte vara så! Tyckte det va dags att alla började tänka på det, detta inlägget gör väl ingen skillnad men kanske någon enstaka person som tänker på det!

2011-04-17 @ 17:32:01
URL: http://fahlgrenanna.blogg.se/
Postat av: ester

jag jag jag! jag är en av alla som läser din härliga blogg sötnos :)

2011-04-17 @ 21:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback