RSS 2.0
 
   

motgång leder till framgång

 Den 2011-04-17, kl 20:44:23
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Hej!
Nu har jag kommit hem från farmor & farfar, va där en stund, snackade lite skid & sen åkte jag hem igen! Lika trevligt som vanligt.
Har även pluggat & gjort lite annat tråkigt idag, suttit vid datorn & kollat på film med & så hade jag tänkt fortsätta min kväll! Men film alltså, sen ska jag sova ganska tidigt! Klockan står nämligen på 7 om inte tidigare för att åka till sjukhuset, vet inte ens vad dom ska göra denna gången så vill helst av allt stanna hemma & bara slippa det! Men inget i livet verkar ju vara lätt så det är väl bara att gå upp när klockan ringer!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback