RSS 2.0
 
   

från 8 till 9 grön

 Den 2011-08-22, kl 07:00:02
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Nu har jag vaknat till! Va lättare än jag trodde att gå upp, men jag får väll bakslag snart och går och lägger mig igen.
Jag fick iallafall ett litet problem, jag vet inte när vi börjar? 8.30 eller 9.00? Så om någon vet får ni gärna smsa mig. Vore ju lite typiskt mig att välja fel klockslag.
Och efter skolan vet jag inte vad som händer faktiskt, om vädret tillåter tänkte jag testa om foten håller annars blir det väll att sitta instängd på rummet och spela gitarr eller något i den stilen!
Men nu hinner jag inte sitta här, måste få lite klkäder på kroppen och mat i magen!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback