RSS 2.0
 
   

heading for a disaster

 Den 2011-08-29, kl 19:01:15
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

har äntligen kommit hem, fick tag på ett par stövlar iallafall! ROSA! Tänkte köpa ett par HUNTER (säkert kort) men dem va för stora! Så då blev det ett par rosa tretorn istället! Sen efter det va vi på colorex. Nu ska äntligen hallen göras om! De gröna ska bort och de vita ska in! Fast tyvärr så har ju inte resten utav familjen lika bra stil som mig så vi får se hur det slutar!

Nu hade jag iallafall tänkt äta lite och sen slänga mig i sängen och kolla på någon film! Känns som att det är allt jag orkar idag så det blir toppen skulle jag tro!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback