RSS 2.0
 
   

jag saknar dig

 Den 2011-08-20, kl 09:48:38
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Nu sätter det igång igen på allvar! Har haft så mycket annat för mig nu sista veckan på sommarlovet. Pernilla kom nämligen hit och sov i 3 dagar, och igår va jag i Lidköping med Stina, Ebba, Julia, Johanna och Maria för att fira att även Johanna är 15 nu, men du kommer alltid vara minst! ♥
Så vi var först och åt mat, sedan efter det sprang vi bokstavligtalat till hemmakväll och sedan till bion för att kolla på "Jag saknar dig". Otroligt bra film, i början störde jag mimg på dialekten men när man kom in i filmen så gjorde det ingenting. För er som inte vet så handlar den om 2 tvillingsystrar, och den ena dör. Så får man se livet ur den levande tjejens liv. Jätte sorglig men verkligen värd att se! Vi satt nog allihop och grät en skvätt! Iallafall jag!



Låten kommer från filmen, själv tycker jag verkligen om den! Så nu finns den på min spotifylista!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback