RSS 2.0
 
   

midnatt råder

 Den 2011-08-14, kl 20:26:26
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu har jag kommit hem efter ett antal nätter borta. Tjejkvällen hemma hos ebba var helt galet bra! Fram tills att alla utom jag, ebba och maria hade åkt hem. Vi satt vid köksbordet & pratade och rätt som det är så börjar det dunsa runt huset och på övervåningen. Vi blev ju livrädda och satt helt förstelnade. Så blev ljuden högre och fler så vi trodde det var någon på övervåningen. Så ebba springer till kökslådan och tar fram 2 knivar, maria gör likadant och jag tog en stekpanna. Så stod vi i köket och va helt chockade! Gick omkring som galningar på undervåningen för att tända alla lampor (inte så smart) , så går vi in i köket igen och ställer oss i ett hörn. Då ringer ebba till filip och ber honom och rikard att komma för att hjälpa oss. Och när dom har lagt på och vi stått i hörnet i ca 10 minuter så smäller det på försterrutan som är ca 30 cm bort från oss! Vi började gapskrika och föll ner på golvet och grät som små barn allihop! Då kommer filip, oskar och rikard in och undrar vad som hänt, & när vi berättar för dom och dom varit uppe på övervåningen och kollat så händer samma sak igen!
Vi trodde ju vi skulle dö, har aldrig varit så rädd i hela mitt liv! Men då visar det sig att Jonatan och Joel oxå va där och att dessa 5 killar varit runt huset i ca 1 timme och sett oss gå omkring med knivar och grejer, så dom hade bara skrämt oss!
Helt galet hur rädd man kan bli, så joel fick sova kvar med oss och nu tänker jag inte sätta min fot i det huset igen! Aldrig i livet att jag åker dit! Har aldrig gråtit av rädsla nästan, men då brast det bara! Fy bubblan.. och dom satt bara och skrattade åt oss..

Iallafall, och gårdagen va något galet roligt! Och idag har jag varit med julia, jonatan och birk. Ätit pizza och kollat på massa filmer, så nu tänkte jag göra samma sak här hemma, fast först kopla ihop den nya boxer saken till tv:n. Har nämligen inte skogstv längre! Woho!

Även grattis till självaste Johanna Ohlsson som fyller 15 år idag! Min lilla flicka håller på att bli stor!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback