RSS 2.0
 
   

årets första snöflinga har fallit

 Den 2011-12-05, kl 22:03:39
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu är jag lycklig igen! Det är snö ute!!
Humör steg som bara den när jag fick kasta årets första snöboll rakt på Elin. Lyckan var ju total! Så nu tänker jag krypa till sängs, det är ju en dag imorgon med! Vad den har att bjuda på vet jag inte? Men en sak jag vet är att jag fick hem en grymt snygg julklapp idag! Den ska den närmaste jag har få! Blev faktiskt riktigt nöjd med den så nu är det bara 2 presenter kvar och sedan är jag helt klar! Har då kommit upp i 12 paket, eller 9, beroende på hur jag slår in dem. Jag hoppas mina vänner är nyfikna för jag är nu så gott som pank men det är det värt! Så nu ska jag sova, men först: byta lakan.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback