RSS 2.0
 
   

förbättra blogg.se

 Den 2011-12-07, kl 18:10:25
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Hej allihopa! Nu när jag har använt mig utav blogg.se i några år så finns det såklart saker jag tycker att dem ska förbättra! Jag tänkte därför skriva detta inlägget och hoppas att jag får respons på det eftersom ju fler som håller med desto större är chansen att dem gör något åt det!

  • Det borde finnas en app som inte bara är för iPhone telefoner där man kan sköta bloggen, göra inlägg granska kommentarer m.m.
  • En "logga in automatiskt"-knapp på framsidan så man slipper logga in varje gång man öppnar Blogg.se
  • När man ska ladda upp bilder så borde det finnas mer än arkiv och ladda upp, där man kopplas till sin webbkamera så man kan ta kort och som direkt hamnar i inlägget.
  • Man borde kunna publicera videoklipp utan en embed-kod!
  • Om man sparar ett inlägg som utkast på tisdagen och fortsätter med det på fredagen och publicerar det. Så hamnar det i inläggsordningen på bloggen samma tidpunkt som man började skriva det. Det vill säga på tisdagen fast man publicerade det på fredagen. Enligt mig så ska det hamna som ett vanligt inlägg på bloggen.
  • När man sms-bloggar så går det inte att använda enter eller andra kommandon i texten utan allting blir en enda löpande text och det går ej att skriva vanliga rubriker, detta borde ändras!
     

Kommentarer
Postat av: tindra

Jag håller med!

2011-12-07 @ 20:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback