RSS 2.0
 
   

Gekås Ullared

 Den 2011-12-04, kl 20:02:06
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu är helgens bravader över! Vi är hemkomna från Gekås Ullared och jag är många kronor fattigare.. Usch! Men jag har fått köpt ganska många, ganska bra julklappar! Vad kan jag såklart inte berätta men det som är kvar är till mina päron. Ahja, jag kommer nog på något bra! Vi åkte vid sex ungefär, död som jag var så sov jag hela vägen framtills att vi fick någon konstig person i bilen framför oss. Körde på båda sidor vägen och var på väg ner i diket flera gånger, då ringde mamma polisen (?) så det blev ett nedrans liv i bilen. Sedan när de väl kom satt alla som klistrade på framrutan eftersom föraren försökte rymma. När vi sedan var på ullared så vände jag mig om, och vem går bakom mig? Jo föraren! Då brast jag ut i gapskratt och ah, vad ska man säga?
Men nu ska jag iallafall se hur mycket jag är skyldig mamma för allt detta, usch det gör ont i hjärtat när jag tänker på det!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback