RSS 2.0
 
   

Överby

 Den 2011-12-28, kl 07:54:45
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Av någon anledning är jag uppe såhär tidigt och har redan duschat. Hade gärna sovit några timmar till!
Men nu ska jag göra mig i ordning för att sedan plocka upp Johanna och åka vidare till Överby. Shopping som står på schemat!
Känner jag mig rätt så blir det inget mobilbloggande men jag kan ju försöka komma ihåg det!

Senast igår blev jag påminnd om denna godingen, för ca ett år sedan vad han min gud. Ne inte riktigt men jag lyssnade på alla hans klipp på youtube och det är ju inte en nackdel att han är så grymt snygg, gitarrspelet och sången är magiska. Tror jag blev kär igen.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback